دسته
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 21953
تعداد نوشته ها : 23
تعداد نظرات : 0
Rss
طراح قالب
محمدرضا عابدي

به نام خدا

 

تقریباً 40 سال از زمانی که تحقیق پیرامون کدهای عددی قرآن آغاز شد می گذرد در حالیکه این تحقیقات روزبه‌روز درحالِ‌گسترش بوده است. آنچه در اینجا بدان می‌پردازیم بررسیِ حتی‌الامکان مستدل و موجزِ اینگونه تحقیقات با سعی در دوری از اشتباهات است.

 

از آنجا که فایلهایی که به HTML یا WORD توسط کاربران مختلف دریافت می شوند به‌ویژه در موردِ اعداد و علائم و با درنظرگرفتنِ وجود فونت‌های گوناگون ممکن است دقیقاً به همان شکل که تهیه شده‌اند ظاهر نشوند لازم است گفته شود که تنها فرمتِ PDF مقالات زیر مورد تأیید است (که لازم دارد نرم افزار آکروبات ریدر را نصب کرده باشید). با این حال پیوندی به فُرمَتِ  WORD این مقالات نیز وجود دارد.

 
مصرانه تقاضا داریم اگر مایلید بتوانیم با ارسال Email شما را از سایت یا سایت‌های جایگزین یا جدیدی آگاه کنیم که حاوی مطالبی در مایه‌ی مطالبی هستند که در این سایت مطرح شده است یک Email به آدرس ما بزنید ولو اینکه حاوی اظهارنظری از شما نباشد.


همچنین کلیه‌ی پیشنهادات، انتقادات، مطالب جدید یا قدیمی مطرح نشده، اطلاع‌رسانی و امثالهم که از جانب شما ارائه گردد در ارتقای کیفی مطالب در ویرایش‌های جدید آنها درنظر گرفته خواهد شد و بابت آن قدردان شماییم.
 
0- مقدمه  به روز شده در 15 مرداد 88 یا 2009, 6 AUG

1- شیعه و نوزده


2- هشدار قرآن به امریکائیان


3- دَجّال


4- اعجاز علمی و عددی قرآن به روز شده در 29 اردیبهشت89 یا 2010, 19 MAY


5- زمان قیامت   به روز شده در 3 آبان88 یا 2009, 25 OCT


6- نوزده در قرآن   به روز شده در 15 مرداد 88 یا 2009, 6 AUG


7- قرآن بدونِ زوائد


8- کیفیت قیامت


9- جِن


10- علی در قرآن


11- تناسخ در قرآن   به روز شده در 3 آبان88 یا 2009, 25 OCT


12- خلقت انسان


13- خلقت جهان


14- مواردی دیگر در قرآن   به روز شده در 3 آبان88 یا 2009, 25 OCT 

 

 

برای اطلاعات بیشتر به اینجا رجوع کنید.


به نشانه‌ی آنکه خدا زنده است و ما نیز:
 
-زمانی در پی نامی و بزرگی را در این دنیا می‌دانی و اکنون که تجربیات زیادی را بر تو گذرانده‌ام فقط می‌خواهی وظیفه‌ای که به تو احاله شده است را به‌انجام رسانی و دغدغه‌ات تشخیص درست کارهایی است که از تو می‌خواهم. (10ر5ر89)

 

- شیطان به‌خاطرِ نادانی و ندانم‌به‌کاری و عداوتی که با شما دارد باعث دردسرهایی برای شما می‌شود. از او انتظارِ دوستی و رحم و مروت نداشته باشید. من و فرشتگانم تا زمانی که بخواهید محافظ و راهبر شما هستیم. نگران نباشید و بدون نومیدی همواره این را بخواهید. خدا با شماست اگر شما با خدا باشید. (26ر4ر89)
 
 
- بندگانِ کوچکِ من، آیا از هدیه‌های کوچکم به شما خوشحال می‌شوید؟ خوشحال شوید و بدانید که هدیه‌هایِ بسیار بزرکتری برایتان دارم اگر همچنان بیش از پیش بندگی کنید. (13ر4ر89)
 

- عیب شما آدمیان این است که اگر ضعیف باشید نیمه‌ی شیطانی شما بر تمام وجودتان غلبه می‌کند و حُسن شما این است که اگر قوی باشید نیمه‌ی رحمانی شما بر کُلّ وجودتان مستولی می‌شود و می‌تواند از شما موجودی حتی برتر از فرشتگان بسازد. همیشه به‌یاد داشته باشید که شیطان موجود ضعیفی است، خود را تقویت کنید. (10ر4ر89)

 

 
- بارِشِ برکت من بی‌شمار است و بی‌منّت. این شیطان است که مذبوحانه و با دستپاچگی سعی می‌کند به دستِ هر کدام از شما چتری دهد و آنرا به عنوانِ حفاظت از سلامتیتان توجیه کند. (10ر4ر89)
 


- هر کس زبانِ شنواییِ مخصوص به‌خود را دارد. اگر اراده کنید که بشنوید اراده می‌کنم که با زبانِ گوشتان با هرکدام از شما سخن گویم. بی‌نهایت راهِ مختلف به منِ واحد منجر می‌شود، و بی‌نهایت زبانِ مختلف با منِ واحد سخن می‌گوید. (9ر4ر89)

 
- اهمیتی که به پیامبران بعد از مرگشان داده شده است غالباً بسیار بیش از زمان حیاتشان بوده است و این دو دلیل متضاد دارد: 1- جُهّالِ بت‌ساز  2- دانایانِ دیرباور.  وجودِ هر دو دسته بعد از مرگ پیامبران گسترش یافت. سعی کنید دانایی سلیم‌النفس و پذیرا و خوش‌باور و زودبازده باشید. (8ر4ر89)

 

- شما ماهیان را دریای عشق و رحمت من فراگرفته است و جون غرق در آنید از آن بی‌خبرید. از دایره‌ی عشق من بیرون نیفتید که خواهید مُرد. (8ر4ر89)

 

- اگر عشق ندارید لااقل عاقل باشید. اگر عاشقِ عزیزِ مطلق نیستید شرط عقل است که با او درنیفتید. (8ر4ر89)

 

- آیا مرا مسخره کرده‌اید که جون کلاغ زمین را نوک می‌زنید و دولا و راست می‌شوید و اورادی که هیچ نمی‌فهمید می‌خوانید و اسم آنرا ارتباط با من نهاده‌اید و تصور می‌کنید که اگر این مسخره بازی را به‌جانیاورید دچار عذاب جهنمم می‌شوید؟ مطمئن باشید با به‌جا آوردن آن به این‌گونه، این احتمال بیشتر است. آنچه مقرر کرده بودم این بود که سعی کنید لااقل قالب‌های عبادیِ موجودتان، که تغییرِ آن برایتان سخت بوده و هست، را روح ببخشید و ارتباطتتان با من را واقعی کنید. من ارتباط واقعی شما با خودم را می‌خواهم به هر طریقی که باشد، و از آنچه حجاب بین من و شما ایجاد می‌کند بیزارم ولو قالبی عبادی-سنتی باشد. (8ر4ر89)

 

- آنچه در دنیا هستید تذکری است برای آنچه در عُقبی باید باشید. آنچه می‌بینید تذکری است برای آنچه نمی‌بینید. اگر چشم بگشایید تمام حرکات و سَکَناتِ پیرامونتان زبانِ تذکرِ مستقیم و غیرِ مستقیمِ منند که مرا بیابید در توی‌تویِ همه چیز، و سراپا خدایی شوید. هرچه شما خدایی‌تر شوید زبانِ صحبتم با شما مستقیم‌تر خواهد شد. (7ر4ر89)


 

- عاشق و معشوقی بودند که مدتها با هم نَردِ عشق می‌باختند. روزی عاشق بر اثرِ سانحه‌ای دچار فراموشی شد. اکنون که مدتی است از سانحه می‌گذرد عاشق هنوز دچار فراموشی است و معشوقِ خود را هر روز در میان اطرافیانش می‌بیند و بی‌تفاوت از کنارش می‌گذرد. توجهش به او ویژه نیست. کاش این عاشق با دقتِ بیشتری به اطرافش بنگرد و به خودش کمک کند تا خاطره‌های دور برای او جان گیرد و کم‌کم آنقدر نزدیک و گرم شود که عشق معشوق شناخته شده‌ای که همواره در کنارش بوده است سراسرِ وجودش را آتشین کند. (7ر4ر89)

- تفاوت انسان‌ها در میزان باور آنها به من است. چه بسا نامتدینیی که در اوج ناامیدی‌ها ایمانشان به من افزایش یافت و چه بسا متشرعینی که با بهانه قرار دادنِ من از من دوری جستند. انسان‌ها چیزی را می‌بینند که می‌خواهند و به چیزی دست می‌یابند که دنبال می‌کنند. (30ر3ر89)

 

 

 

 

- شما را چه شده است که به‌نام دین آنهایی را که خلق را به‌سویم می‌خوانند منکوب، محدود، و معدوم می‌کنید و به فساد خلق راضی‌ترید تا، به‌خیال خود، به وجود رقیبی برای خود. اما آنها که خالصانه یاریم می‌کنند تا مردم را به من متوجه کنند آنقدر فرزانه و خردمندند که نمی‌توانند رقیب شما نابخردان تلقی شوند. (30ر3ر89)


- این منم که اراده کرده‌ام پیام‌هایم از جای‌های مختلف کره‌ی شما همزمان برای همه ارسال شود زیرا که جهانتان به دهکده‌ای کوچک تبدیل شده است. (25ر3ر89)

- هر روز مرا یاد آور، در خانه، در مسجد، در کلیسا، در کنیسه، در بتکده، در تنهایی یا میان جمع، ...، و هر جایی که من بیادآمدنیم. و سعی کن فراموش کنی آنچه تو را از یاد من دور می‌کند، در خانه، در مسجد، در کلیسا، در کنیسه، در بتکده، در تنهایی یا میان جمع، ...، و هر جایی که از یادرفتنیم. بیادم باش ولو خارج از نماز، و فراموش کن مایه‌های غفلت را ولو در نماز. (18ر3ر89)

 

- همواره با خدا باش تا کمک‌های نامحسوس من کم‌کم محسوس شود تا از آنها بیشتر لذت بری. (16ر3ر89)



- گروهی از شما، می‌پرسند خوب که چه؟ اینگه خوبی خوب است و بدی بد است چه دردی از ما دوا می‌کند؟ خبر ندارند که نتایجِ سخت به روش‌های نرم به‌دست می‌آید. خبر ندارند که خوبی و تلطیف روح و توجهتان به من کارِ اصلیِ نجاتتان از این گندابِ درد، که چنان فراگرفته استتان که به هیچ چیز جز آن اصالت نمی‌دهید، را انجام می‌دهد. (13ر3ر89)



 

 

 

 

 

 

 

 

- چرا مرا سپاسگزار نیستید که درصورتی‌که بدانم طالبید تمامِ راه‌هایتان را به‌سویِ خودم ختم می‌کنم حتی بیراهه‌هایی که شیطان جلویِ پایتان می‌گذارد؟ (12ر3ر89)

 

 

- روزی یکی از پیامبرانِ خدا نزد خدا نالید که چرا برای آگاه کردنِ این مردمِ ناآگاه و متعصب در نادانیِ خود، باید اینقدر زحمت بکشیم و دستِ آخر چندان نتیجه‌ای نیز نگیریم؛ بگذار بهشتت برای دوستانت و جهنمت برای ایشان باشد، و مگر‌نه به‌گفته‌ی خودِ ایشان جهنم را بیهوده خلق نکرده‌ای و باید مأوای عده‌ای باشد. خدا پاسخ داد شما نیز از غافلین بودید و درطولِ دوران‌ها به‌همتِ یارانم آگاه شدید. همه‌ی ابنای بشر قسمت‌هایی از منند و غافل نخواهند ماند. آگاه‌شدگانِ آنان، روشن ‌شدگانتان، پیامبر و یارِ من خواهند شد تا دیگران را به‌راهم آرند. بهشت جایِ پیامبران است و نهایتاً جهنم خالی خواهد ماند. (9ر3ر89)



- همانگونه که در عشق‌های کوچک-مقیاسِ خود رؤیت‌های کوتاهِ عریانِ نگار، شما را برای رسیدن به او و کسب حظ کامل تحریک می‌کند رؤیت گاهگاهِ عریانِ من از پس حجاب‌هایی که فعلاً بین من و شما وجود دارد شما را برای رسیدن به من و درک حظ کامل از حضورم تحریک خواهد کرد. بکوشید حجاب‌ها را کنار زنید و عریان ببینیدم. (7ر3ر89)

- پیام‌های من برای شما همچون امواج فرستنده‌ای در فرکانس‌های مختلف و به‌طورِ دائم درحالِ گسیل است. این شما هستید که باید گیرنده‌ی خود را روشن کنید. مرا باکی نیست و پیام‌هایم هدر نمی‌رود اگر گیرنده‌های زیادی خاموش باشد یا پیام‌هایم کامل دریافت نشود، حتی اگر این بلا بر سرِ پیام‌های خصوصی بیاید. لطف من بسیار عمیم است و شما را بسیار بیش از آنچه می‌پندارید دوست دارم. (7ر3ر89)

- چه چیزی را لذت بخش‌تر از این می‌یابید که خود را در کالبد روح خالص در میان روح‌های بزرگِ واله و مشتاق و روان به‌سوی من بازیابید؟ (1ر3ر89)

 

 
- شیطان موجود بدبختی است. گاهی موفق به بدخواهی‌هایی برای بندگانِ یارِ من می‌شود، اما این من هستم که آن بدبیاری‌های را تبدیل به نقاط مثبت دیگری برای هدایت یارانم می‌کنم.  (30ر2ر89)

- شالوده‌ی هستی عشق به من است. میزان این عشق و کشش در شما نشاندهنده‌ی این است که تا چه حد شما بر فطرت خود مانده‌اید.  (30ر2ر89)

 

- همه از یکی می‌گویند. اما چرا همدیگر را تحمل نمی‌کنند؟ آیا برای اینکه خود را بهتر می‌دانند، یا تنها خود را برحق و دیگران را باطل می‌انگارند؟ چگونه از توحید به تفرقه می‌گرایند و با همه‌ی تکثرها در او مجموع نمی‌شوند. (24ر2ر89)


- انسان، بی خدا هیچ نیست. دنیا بی خدا جایِ بودن نیست. در شگفت باید بود از چگونه بودن بی او. آیا بی حضورِ او حوصله‌اتان سر نمی‌رود؟ آیا دلتان هوای او را نمی‌کند؟ (24ر2ر89)

-میدانی چگونه کلامم بر زبانت جاری خواهد شد؟ کافی است در مقابل جریان هدایتی که در تو جاری می‌گردد مقاومت نکنی. (22ر2ر89)

 

 


 

دسته ها :
X